آپدیت برای S60: سیمبین ۳٫۲ و۵٫۰
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی


update to symbian

با توجه به اینکه دوستان زیادی در مورد گوشی‌های S60 و آپدیت آن سوالاتی داشتند، امیدوارم این پست برای آنها مفید باشد که “گوشی‌های قدیمی سیمبین نسخه‌های ۳٫۲ و ۵٫۰ آپدیت شدند”.

با وجود اینکه پلت‌فرم‌های جدید سیمبین و گوشی‌های جدیدی مانند نوکیا X7 و E6 عرضه شده‌اند، گوشی‌های قدیمی که کاربران هنوز از آنها استفاده می‌کنند هنوز فراموش نشده‌اند. تیم نرم‌افزار نوکیا به‌روزرسانی این گوشی‌ها انجام داده تا علاوه بر رفع مشکلات و بهبود آن، مجموعه امکانات آنها را ارتقا دهند.

هدف این به‌روز‌رسانی ارتقا نسخه‌های سیمبین ۳٫۲ و ۵٫۰ است. گوشی‌هایی که می‌توانند از این به‌روزرسانی بهره‌مند شوند عبارتند از:

سیمبین ۳٫۲:

نوکیا E72، E52، E5، C5-00،  ۶۷۰۰ slide

سیمبین ۵٫۰:

نوکیا C6-00، C5-03، ۵۲۳۰، ۵۲۳۵، ۵۲۵۰، N97 mini

یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی، نسخه ۷٫۳ مرورگر نوکیاست. البته همین نسخه هم در گوشی‌های سیمبین با سیمبین Anna عرضه می‌شود. این نسخه مرورگر پرسرعت‌تری دارد و از نام‌های دامنه بین‌المللی (IDNs) و حروف non-ASCII (کد امریکایی استاندارد برای مبادله اطلاعات) مانند فارسی، عربی و چینی پشتیبانی می‌کند. در نهایت شما تجربه مرور بهتری خواهید داشت.

Ovi Maps یکی دیگر از امکانات به روزرسانی در این گوشی‌هاست.

نکته دیگر اینکه، به‌روزرسانی در یک زمان برای همه گوشی‌ها عرضه نمی‌شود و طی مراحل گوناگون اتفاق خواهد افتاد. پس باید اطمینان حاصل کنید که به‌روز رسانی اتوماتیک نرم‌افزاری در گوشی شما فعال است.




:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست